شماره یاب مجازی | ارزان و با کیفیت

اطلاعات جامع شماره های مجازی | نرم افزار های تحت ویندوز و اندروید شماره مجازی، شماره مجازی روسیه , قزاقستان , ایران

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از برنامه های سازنده شماره مجازی که کم حجم ترین برنامه در نوع خود است SmartCall نام دارد. اپلیکیشن SmartCall در گوگل پلی موجود است و به راحتی می توانید آن را جستجو و پیدا کنید. این برنامه هم پس از نصب به شماره تلفن اصلی شما نیاز دارد تا کد فعال سازی را به آن ارسال کند. بعد از ایجاد شدن حساب کاربری فوراً شماره مجازی شما توسط SmartCall ساخته می شود و می توانید از انواع خدمات این شماره بهره مند شوید. شماره مجازی ساخته شده توسط SmartCall دارای پیش شماره +62 و متعلق به کشور اندونزی است.

  • شماره مجازی نامبریاب
  • ۰
  • ۰

این برنامه هم در میان کاربران از محبوبیت خوبی برخوردار است و کار خود را به خوبی انجام می دهد. اپلیکیشن TextNow در داخل گوگل پلی موجود است و در آن جا توانسته است امتیاز 4.5 از 5 را به خود اختصاص دهد که این نشان دهنده محبوبیت آن است.

نحوه فعال سازی و عملکرد TextNow کمی با برنامه های قبلی متفاوت است. در نمونه های قبلی برای فعال سازی خود برنامه لازم بود که شماره تلفن اصلی خود را وارد کنید و کد فعال سازی دریافت کنید اما برای استفاده از TextNow نیازی به وارد کردن شماره نیست و می توانید به راحتی با اکانت فیس بوک خود یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب از شما خواسته می شود که کد منطقه را وارد کنید که می توانید 988 را وارد کنید و به مرحله بعد بروید. اکنون در قسمت پروفایل می توانید شماره مجازی رایگان را ببینید.

نکته 1 : این برنامه ها شماره های داده شده را به هیچ وجه گارانتی نمی کنند و هر زمان که بخواهند امتیاز آن ها را از شما صلب می کنند. به این ترتیب ممکن است بعد از مدتی شماره مجازی شما کار نکند یا عوض شود.

نکته 2 : شماره های مجازی تلگرام (Telegram virtual number) فوراً توسط کمپانی های بزرگ نظیر تلگرام، واتس اپ و غیره فیلتر می شوند تا کاربران غیرواقعی نتوانند ثبت نام کنند. از طرف دیگر این شماره ها تاریخ انقضا دارند و شما باید حواستان به این تاریخ باشد.

نکته 3 : شماره های مجازی تقریباً اشتراکی هستند و ممکن است پس از مدتی در اختیار شخص دیگری قرار گیرند. در این هنگام آن فرد می تواند پس از ثبت نام با شماره شما وارد اکانت شما شود و به اطلاعات خصوصی، عکس ها و گفت و گوهای شما دسترسی پیدا کند.

 

  • شماره مجازی نامبریاب
  • ۰
  • ۰

شماره مجازی – ۲ndLine عنوان اپلیکیشنی برای ساخت شماره مجازی رایگان با شماره های کشور آمریکا و کانادا می باشد که برای موارد مختلفی به شدت قابل استفاده می باشد. ممکن است برای ساخت اکانت ویژه ای در شبکه اجتماعی نیازه به شماره مجازی داشته باشید و یا جهت انجام برخی مراودات و ارتباطات بین المللی نیاز به ارائه یک شماره تلفن از کشوری همچون آمریکا یا کانادا باشید. با نصب یک برنامه ساخت شماره مجازی همچون ۲ndLine یا Textnow که پیش از این معرفی نمودیم می توانید صاحب شماره مجازی رایگان از کشور آمریکا یا کانادا شوید. امکان استفاده از این برنامه جهت برقراری تماس های خارجی و همچنین ارسال و دریافت انواع پم و فایل و تصویر و … به سادگی وجود داشته و همچنین می توانید برای این برنامه آهنگ زنگ و پیامک ویژه ای تعیین کنید تا از دیگر تماسهای شما قابل تشخیص باشد. تمام ارتباطات شما پس از نصب برنامه با اینترنت و به صورت کاملا مجازی بوده و شما نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه یا نیاز به سیم کارت فیزیکی نخواهید داشت.

 

 

ویژگی های برنامه ساخت شماره مجازی رایگان ۲ndLine اندروید:
– امکان برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک.

– امکان اضافه کردن امضای خود روی هر متن.

– امکان انتخاب شماره دلخواه.

– امکان ارسال و دریافت ایموجی، استیکر و گیف.

– امکان رمزگذاری و قفل کردن پیامک ها.

– امکان تغییر پس زمینه برنامه.

 

دانلود فایل نصبی اصلی برنامه با لینک مستقیم80 MB

  • شماره مجازی نامبریاب