شماره یاب مجازی | ارزان و با کیفیت

اطلاعات جامع شماره های مجازی | نرم افزار های تحت ویندوز و اندروید شماره مجازی، شماره مجازی روسیه , قزاقستان , ایران

  • ۰
  • ۰

 

در 3 ماه گذشته ، اپلیکیشن کلاب هاوس بسیار در بین کاربران ایرانی معروف و محبوب شده است.در این اپلیکیشن شما میتوانید به صورت صوتی با مخاطبین خود به گفتگو بپردازید ،و از بین مخاطبین ، به اشخاصی اجاره گفتگو را دهید یا اینکه بعضی از افراد فقط شنونده باشند .شما میتوانید اشخاص معروف یا موضوعات خاص مد نظرتون را در اتاق های این اپلیکیشن بیابید و از گفتگو هزاران نفر در مورد موضوع مد نظرتون استفاده نمایید.

اما در این میان ممکن است که بعضی از اشخاص ، محدودیتی را برای عضویت در اتاق ها داشته باشند یا اینکه نمیخواهند کسی متوجه حضورشون در کلاب هاوس شود ، به همین دلیل برای دور زدن بعضی از محدودیت ها ، میتوانند با استفاده از شماره مجازی ، اکانت های زیادی را ساخته و استفاده نمایند.

برای تهیه شماره مجازی کلاب هاوس میتوانید به فروشگاه نامبرکال مراجعه نمایید.این فروشگاه  ، امروز سرویس خرید شماره مجازی کلاب هاوس را اظافه کرده است که در نحوه خرید را آموزش میدهیم.

 

به جهت خرید شماره مجازی کلاب هاوس ، به سایت https://numbercall.ir مراجعه نمایید.

 

ابتدا در قسمت بالای سایت ، ثبت نام نمایید و پس از تایید شماره تماس ، به صفحه اصلی سایت بازگردید:

 

از این قسمت ثبت نام نمایید

 

سپس در قیمت لیست سرویس ها ، کلاب هاوس را انتخاب نمایید.

روی این گزینه کلیک کنید.

 

پس از انتخاب گزینه ، میتوانید لیست قیمت ها و کشور هارا مشاهده نمایید.

با انتخاب گزینه کلاب هاوس ، پس از چند ثانیه به صفحه حاوی شماره اختصاصی وارد میشوید و میتوانید شماره دریافتی را کپی کرده و در قسمت ثبت نام اپلیکیشن clubhouse وارد نمایید.

 

در آخر پس از اینکه شماره را در اپلیکیشن وارد کردید، کد تایید برای شما به نامبرکال ارسال میشود و میتوانید در پنل کاربری ، کد تایید را دریافت نمایید.

شماره مخصوص شما

  • ۰۰/۰۲/۲۸
  • شماره مجازی نامبریاب

کلاب هاوس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی